Com vaig descobrir la meva passió per l’agiliy

Doncs curiosament vaig descobrir aquest esport mirant Veterinaris ( una sèrie televisiva de TV3). En un dels capítols de la sèrie va sortir una dona fent agility i em va picar la curiositat. En aquells moments tenia un gos vell que tenia uns 14 anys (anys de persona), per això no se’m va ni passar pel cap de provar-ho amb un gos tant vell.

Un dia va venir la meva padrina a tornar-me una cosa i em va donar la noticia de que la seva gossa estava embarassada i  em va preguntar si volia un cadell. Tant bon punt com ho vaig saber em vaig posar a insistir al meus pares. Al final ho vaig aconseguir. Ja tenia la meva pròpia gossa, ja que l’altre gos era dels meus avis.

Fa poc vam anar de vacances amb autocaravana a França amb la gossa. Tornant, ens vam parar en una estació de servei d’aquelles que hi ha a les autopistes, a fer nit. Teniem al davant un hotel i era a vora de mar.
Jo, per jugar una mica, mentre la meva mare feia el sopar, em vaig posar a fer saltar la gossa de banc en banc, fer-li donar voltes als arbres…
El meu pare va veure des de lluny un dispensador de bosses per excrements de gos i vam anar a buscar unes quantes bosses. Llavors vam veure un petit tancat d’agility, ens hi vam acostar i estava obert, vaig anar a buscar la Laika i ho vaig provar. Al veure que la gossa no tenia moltes dificultats en fer-ho i que em va agradar molt, vaig pensar que seria divertit fer agility.

Vaig investigar molt i al final vaig trobar el Club Caní la Selva, a prop de casa.  Vam anar-hi, ens van donar informació i ens van recomanar coses.

Ara ja fem agility, es molt divertit i beneficiós tant pel gos com per a mi.

2 comments

  1. Marc Serra · gener 4, 2015

    Ostres laiaa! que diveer! no sabia que tenies aquesta paginaa! continua treballant aixi encara la pagina sera prou coneguda! Busca per internet forums sobre gossos i proposa que hi entrin, encara et faras famosa! 😉

    M'agrada

Deixa un comentari